Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Özge Teyzenin Arşivinden (Özge Teyzen Senin için Hazırladı)

09 Şubat 09 – Burda gordugun gencler sırasıyla soldan sağa;
Baban Süleyman, Sabahattin amcan (kısaca Sabo), Kadiris amcan, Kaan amcan (benim kocam), Huseyin amcan (Can abinin babası)



09 Şubat 09 – Burda gördüğün gençler de sırasıyla soldan sağa;
Dilşat teyzen (Dilocan), Ayşe teyzen (ciiirt), Annen Yasemin, Özlem teyzen ve Beeeen Özge Teyzen (seni yiyip ısırıcak yoğurucak olan teyzen. Beni iyi hatırla çünkü ben senin oyun arkadaşın olucam..



30 Aug 09 – Burası bizim evimiz.. Baban Yunanistan'a gitmeden önce bir güle güle yemeği yapmıştık.. İşte o günden bir anı..


16 Aralık 09 İşte bugünün anısını annenle baban bizimle sonradan paylaştılar. O gün doktora gidip senin geleceğini öğrenmişlermiş meyerseeeeemmm… Baban Yunanistan'dan gelmişti ve anneciğine çok iyi bakıyordu gördüğün gibi…


01 Ocak 10 – Bu da yılbaşı gecesi… Benim doğum günüm... Bir sonrakinde sen de bu resimde olucaksın.. Bak Can abi oldu bile.. Can da benim arkadaşım.. Sen de benim arkadaşım olucaksın.. Tüm çocuklar benimle arkadaş... Bu bir zorunluluk bu arada... Benden kaçmaz...


03 Ocak 10 – Bu Özlem teyzenlerin evinde bir akşam.. Sağdaki, babanin yanindaki Kaan amcan, benim kocam. Böyle bazen kıl olabiliyor ama çok iyidir. O da senin ikinci arkadaşın olucak.. Benim arkadaşlarımla o da arkadaş oluyor da… Merak etme çocuklarla sevimli oluyor... Güzel oyunlar bulabiliyor.. Benim kadar değil tabiii…

****************

Elif’cim, Özge teyzenden şimdilik bu kadar…
Seni 4 bin gözle bekliyoruz. Öpüyorum küçük, ipek ve mis kokulu yanaklarından…

1 yorum:

Ergül Doğan dedi ki...

Özgecim,
tüm fotoların ya üstünden basmışsın, ya da yandan çekmişsin, hepsinde yamuk yumuk görünüyosunuz. Elif sizi zuzaylı sanacak :)
korkar, gelmez sonra haa..
Elifcim gördüğün gibi bissürü teyzen amcan abin var.. bayrama kadar öpmeyi öğren olur mu :)önümüz bayram, gelsin harçlıklar yaparsın :)
öptük seni,

hüseyin abinin annesi teyze.